پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی آمل

فرزندان بسیحی‌ام با حضور خود در هر صحنه‌ای که لازم است دشمنان زبون را مرعوب و منکوب سازند.

پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی آمل

فرزندان بسیحی‌ام با حضور خود در هر صحنه‌ای که لازم است دشمنان زبون را مرعوب و منکوب سازند.

پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی  آمل

امروز اگر شما جلوه‌های زیبای پُرشور حضور جوانان را در صحنه‌های پُرخطر فلسطین و لبنان مشاهده می‌کنید، این الگوگیری از بسیج است

۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است


کلیه کاربران شباب می بایست خبر آغاز رزمایش مرحله دوم رزمایش شباب از طریق سایت ناحیه انتقال میدهید و در سایت عملکردی رده خود درج نموده و سپس لینک خبر رااز نوار آدرس مرورگر خود کپی کرده و داخل فرمی که در سایت رزمایش قرار داده خواهدشد وارد کنند. با ثبت لینک در فرم یک کد رهگیری صادر می شود که آن کد را توسط سامانه مکاتبات مربوطه به ایمیل مکاتبات مرجع استان
ارسال کنید.

آغاز هفته دولت

بیانیه مسئول دفتر بسیج دانشجویی به مناسب روز پزشک


اول شهریور سالروز تولد پزشک شهیر و برجسته ایرانی، حکیم ابوعلی سینا به عنوان روز پزشک نامگذاری شده است. این نامگذاری فرصت بسیار خوبی را برای معرفی بهتر ابعاد شخصیتی این فیلسوف و طبیب حاذق و نیز تبیین جایگاه و نقش ممتاز پزشک در جامعه و تجلیل از خدمات ارزشمند و تلاش‌های مقدس این قشر زحمتکش فراهم کرده است.
در فرهنگ متعالی اسلام، دانش پزشکی همسان علم دین و از شریف‌ترین علوم به شمار آمده و واژه طبیب به عنوان اسماء الهی، از منزلت و شرافت ویژه‌ای برخوردار است. همچنین در آموزه‌های دینی یک پزشک کامل در کنار مهارت و تبحر حرفه‌ای، باید به عالی‌ترین صفات و ویژگی‌های اخلاقی مزین باشد که امیرالمؤمنین(ع) با اشاره به سه جنبه مهم آن می‌فرمایند یک پزشک واقعی کسی است که هم تقوای الهی را در شغل خود رعایت کند و هم دلسوز و مهربان به حال بیمار باشد و برای مداوای مریض خود تلاش فراوان کند.
جامعه بشری در طول تاریخ هیچگاه از خدمات پزشکی بی‌نیاز نبوده و با وجود پیشرفت‌های شگرف جوامع انسانی در عرصه‌های مختلف، خدمات و مسئولیت جامعه پزشکی، همواره خدماتی ارزشمند و رسالتی سنگین بوده است. در کشور ما نیز حرفه پزشکی همواره از اهمیت و قداست خاصی برخوردار بوده و بار اصلی نظام سلامت به دوش فعالان این مجموعه است.
اینجانب فرا رسیدن «اول شهریور ماه و روز پزشک» را به همه پزشکان، پیراپزشکان و دانشجویان عزیز پزشکی و بسیجیان پزشک و خانواده بزرگ پزشکی کشور  تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال توفیق روزافزون و سرافرازی همه پزشکان در انجام رسالت حرفه‌ای و ارائه خدمات شایسته و مورد رضایت خلق و خالق را مسئلت می‌ نمایم.
سرهنگ دوم پاسدار شاهین اکبری
مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان آمل