پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی آمل

فرزندان بسیحی‌ام با حضور خود در هر صحنه‌ای که لازم است دشمنان زبون را مرعوب و منکوب سازند.

پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی آمل

فرزندان بسیحی‌ام با حضور خود در هر صحنه‌ای که لازم است دشمنان زبون را مرعوب و منکوب سازند.

پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی  آمل

امروز اگر شما جلوه‌های زیبای پُرشور حضور جوانان را در صحنه‌های پُرخطر فلسطین و لبنان مشاهده می‌کنید، این الگوگیری از بسیج است

پیام مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان آمل



به گزارش خبرنگار افتخاری بسیج دانشجویی شهرستان آمل،اکبری مسئول بسیج دانشجویی شهرستان آمل،در پیامی ضمن تجلیل و قدر دانی از ملت شریف ،فهیم وبصیر ایران اسلامی در خصوص برپایی واقامه عزای سرور وسالار شهیدان به شکل عظیم و پرشور تصریح نمود درس بزرگ عاشورا برای نسل امروز ایستادگی در مقابل ظالمان و استعمار گران است و ملتی که گنجینهء عظیمی چون امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل «ع» را دارد هرگز تسلیم قدرتهای مستبد و ظالم نخواهد شد.

مسئول بسیج دانشجویی آمل درادامه امام حسین (ع) وحضرت ابوالفضل العباس (ع) را گنجینه ای عظیم اسلام خواند و افزود این بزرگواران سرمایه های ارزشمند امت اسلامی و جهان اسلامی به شمار رفته که هرگز فراموش شدنی و تمام شدنی نیستند .
وی افزود: امروز ما با تأسی از عاشورا درس عبرت می گیریم که تا پای جان مقابل ایادی استکبار وصهیونیسم جهانی که دشمن واقعی اسلام و مسلمین هستند باشیم.
اکبری گفت: امروزه زنان جامعه اسلامی وجهان اسلام نیز بایستی با تأسی از سیره ومنش بانوان عاشورایی و کربلایی علی الخصوص حضرت زینب (س)بایستی درس استقامت و ایثار و رشادت را بیاموزند چرا که کنار هر مرد حسینی بایستی یک زن زینبی داشته باشیم وجامعه اسلامی برای بقاء نیازمند این دو تفکر است .
اکبری درادامه به این نکته مهم اشاره کرد که اگر آن روز حسین بن علی (ع) و یاران با وفایش از جان عزیز خود نمی گذشتند و اگر ان روز زینب بن علی(س) به نشر، تبلیغ و ارسال پیام عاشورا نمی پرداخت حقیقتا امروز از اسلام حقیقی اثری باقی نمی ماند .
وی گفت: پس امروز تکلیف عظیم ما درس گرفتن از عاشورا است عاشورا درس ایستاد گی در مقابل دشمنان ،درس ولایتمداری محض ،و درس ایثار و از خود گذشتگی به ما می اموزد که اگر جامعه اسلامی ما و جهان اسلام به حقیقت عاشورا پی ببرند هرگز استکبار جهانی و صهیونیسم جهانی نمی تواند بر انها فائق ایند انشالله راه و حقیقت عاشورا مسیر روشن جامعه ما را برای نسل جوان هموار سازد.

 


  • معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات بسیج دانشجویی آمل

نظرات  (۳)

  • کانون بسیج مهندسین آمل
  • سلام
    مهندسین و دانشجویان رشته های مهندسی
    در صورت تمایل به عضویت در کانون بسیج مهندسین سپاه ناحیه آمل به دفتر کانون در سپاه آمل مراجعه فرمایید.
    برای اطلاعات بیشتر به وبلاگ /kbm-amol.blog.ir/
    مراجعه بفرمایید
    ممنون از اطلاعیه ای به موقعتان
    اسلام علیم یا ابا عبدالحسین
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی