پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی آمل

فرزندان بسیحی‌ام با حضور خود در هر صحنه‌ای که لازم است دشمنان زبون را مرعوب و منکوب سازند.

پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی آمل

فرزندان بسیحی‌ام با حضور خود در هر صحنه‌ای که لازم است دشمنان زبون را مرعوب و منکوب سازند.

پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی  آمل

امروز اگر شما جلوه‌های زیبای پُرشور حضور جوانان را در صحنه‌های پُرخطر فلسطین و لبنان مشاهده می‌کنید، این الگوگیری از بسیج است




"و اعدوا لهم ماستطعتم من قوه و من رباط الخیل ترهبون به عدو الله و عدوکم"
(
هرچه در توان دارید بسیج کنید تا با این (تدارکات)دشمن خدا و دشمن خودتان را بترسانید.)
درود خدا بر مجاهدان راه حق که مصداق"بنیان مرصوص"اند.

ما در حالی به پیش می رویم که جهان آبستن حوادث عظیم است حوادثی که به لطف خدا در دل خود  سست شدن پایه های استکبار، خود نمایی می کند . استکباری که ادعای ریاست دنیار را دارد و به هر کشوری وارد می شود اجازه ی ورود نمی  گیرد. اما غیور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اقدار وصف ناپذیر خود در دو روز متوالی مشت محکمی به استکبار زدند. آفرین بر شما دلاور مردان عرصهی پیکار با شیطان بزرگ. آفرین بر شما که روح غیرت و آزادگی را در دل همه ی شیعیان جهان بیدار کردید و دلبخن رضایت را بر لبان مسلمانان نشاندید.

دلاورمردان عزیز سپاهی در روز اول  نشان دادند که با همه ی تحریم های به اصطلاح فلج کننده دشمن  فاز های 15 و 16 میدان گازی عسلویه  به همت دلاور مردان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء افتتاح و مشت محکمی به دهان استکبارو یاوه سرایان زدند و با این عمل به سیار به موقع به نا کارآمدی تحریم ها  اذعان نمودند. در روز دوم با دستگیر کردن مهاجمان آمریکایی در آبهای ایران که به صورت غیر قانونی وارد شده بودند حمله برده و مهاجمان را دستگیر نموده و  این هیمنه ی پوشالی استکبار را  بار دیگر در هم شکستند.

 باید به دولت مردان گوشزد کرد که تا کی با دیپلماسی خنده و لبخند باید به گستاخی های استکبار پاسخ داد . آیا بعد از 2 سال و اندی به این نتیجه نرسیده اید که باید روش خود را با غرب عوض کنید. اسلام دینی است که به ما توصیه نموده است، با کفر با شدت و و از روی اقتدار برخورد کنیم و با ضعفا از روی رحمت و مهربانی. شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری  از دولتمردان می خواهند:

    در مواجه با استکبار به آموزه های قرآن کریم عمل کرده و با پیروی از ولایت مطلقه ی فقیه  پاسخی دندان شکن به دشمن بدهید و دل هم میهنان را شاد نمایید.
    دیپلماسی خنده و لبخند با کفر  و استکبار را کنار زده و با صلابت و اقتدار با دشمن برخورد کنید.
    خدمت بی منت برادرانمان در سپاه را ارج نهاده و مدال شجاعت را به مسببین دستگیر کننده اعطاء نمایید.



سایه ی عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای مستدام باد

شورای تبین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان آمل
  • معاونت فضای مجازی و فاوا بسیج دانشجویی آمل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی